maandag 14 december 2015

SoulCollage®-kaart met lezing: 'Schreeuw'

Afgelopen week weer een fijne SoulCollage®-basisworkshop verzorgd.
Wat is het toch elke keer weer heerlijk om getuige te mogen zijn van de bijzondere kaarten en lezingen die ontstaan.

En van de deelnemers vroeg bij aanvang van de workshop of ik interesse had in oude tijdschriften. Jazeker heb ik wel interesse, maar ik wachtte af, wel wetend wat na de workshop het vervolg zou zijn.  En ja hoor, ze wilde ze uiteindelijk natuurlijk toch graag zelf houden. Zo zie ik het graag. Super leuk dat een geslaagde workshop thuis een vervolg krijgt. Ze kochten allemaal een setje extra kaarten en hoesjes om thuis mee aan de slag te gaan.

Alles bij elkaar heb je een superleuke middag en ga je met prachtige ziele-kaarten naar huis vergezeld van antwoorden en inzichten.


VOORBEELD van een kaart met lezing


Kaart, wie ben je?
Ik ben degene die schreeuwt, die mijn bek opentrekt en van zich laat horen, die wat in mij leeft wil uitroepen. Ik ben degene die begrepen wil worden, die het af en toe even nodig heeft te schreeuwen, om weer bij mijn innerlijke stilte te kunnen komen. Ik ben degene die krachtig opbloeit en in mijn zuivere kracht staat. Ik ben degene die niet bang is, die dapper is, en schoonheid, zuiverheid uitreikt. Ik ben degene die het soms in machteloosheid uitschreeuwt en zich niet laat temmen.

Kaart, wat heb je Inge te geven?
Je 'stem', gebruik hem en slik niet alles in.

Kaart, wat wil je van Inge ontvangen?
Ik wil dat je me ziet en hoort, dat je luistert.

Kaart, wat is je kracht of essentie?
Mijn 'schreeuw'

Kaart, wat is je schaduwkant?
Mijn mond houden, mezelf niet uiten enerzijds, 
en anderzijds mezelf en anderen overschreeuwen

Kaart, wat is je naam?
'Schreeuw'

'Schreeuw', is er nog iets wat je Inge wil zeggen?
Luister naar de noodkreet van je ziel



OOK GEÏNTERESSEERD? 
Informatie en/of inschrijven: SoulCollage®



2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...