donderdag 26 februari 2015

Facebook perikelen, een verzoekje...

Waar anderen hun hand niet voor omdraaien ben ik al twee dagen aan het 'stoeien'.
'Creatieven' op Facebook, niet echt mijn hobby, maar de aanhouder wint!


Ik wilde graag een Facebook pagina om mijn workshops en andere creatieve activiteiten te delen met belangstellenden om via die weg nog veel meer belangstellenden te bereiken.
Maar....
Privé wil ik FB alleen voor mijn directe familie en vrienden houden.
Probleem dus, want mijn privé 'vrienden' zijn een andere doelgroep
Toch wil ik natuurlijk graag mijn nieuwe (openbare) FB pagina onder de aandacht brengen van een zo groot mogelijke groep geïnteresseerden, dus ik heb mijn hoop op jullie trouwe bloglezers gevestigd.

Ik heb de volgende creatieve oplossing bedacht, gewoon een link naar mijn FB pagina:

Ik zou jullie heel dankbaar zijn als je naar de pagina wil gaan om hem te 'liken'.
Alvast heel hartelijk bedankt!
Lieve groet, Inge



4 opmerkingen:

  1. Dat dilemma van privé en pagina herken ik, dat had ik ook. ;-)
    Maar ik ga je liken - leuk - doe je dat dan ook terug? Beetje Bezig op Facebook...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja hoor, laat maar weten waar ik je op FB vinden kan

      Verwijderen
  2. Hoe zit dat dan eigenlijk, als ik jou like, kan jij dan mijn fb helemaal zien?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Angie, geen idee
    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...