vrijdag 21 november 2014

Loslaten

Een "mislukte???" Art Journal pagina (eindelijk) tot een goed eind gebracht.



Al zo'n twee jaar zat deze pagina onafgemaakt en mij irriterend in mijn art journal.
Ik had destijds lekker gedoedeld met kleurpotlood, maar vond het resultaat maar niks.....ahum, oordelen dus!
Ik wist er geen raad mee, maar uitscheuren staat niet in mijn woordenboek.
Alles mag er namelijk zijn..., MAAR... het irriteerde me wel. Er moest nog eens een keer wat mee gedaan worden.

Geïnspireerd door de mooie herfsttinten buiten, met mijn nieuwe wateroplosbare krijtjes  kleuren opgebracht.

Met een penseeltje en water het krijt opgelost en de kleuren verspreid, ook een beetje langs de randen van de rechtepagina

Een beetje collage materiaal opgeplakt (tekst en handen)

en tot slot afgewerkt met een beetje zwart en wit doedelwerk.
Yes, eindelijk is deze pagina klaar, en ik ben zeer tevreden met het resultaat!
...en ja,..... 'Loslaten, wat een ruimte zal dat geven'......Echt wel!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...