maandag 17 november 2014

Creatief met zinnen en woorden

Ik was even 'vergeten' hoe heerlijk het is om te spelen met woorden en zinnen.

Tijdens mijn vakantie had ik alleen een oude Happinez bij me en wat eenvoudig 'knutsel'materiaal.
Ik besloot deze keer eens niet naar plaatjes te speuren, maar me op de teksten te richten, met name de wat groter gedrukte teksten.

Eerst ben ik gaan verzamelen. 

Een stapeltje zinnen...
...en een stapeltje losse woorden. Met de woorden ga ik later nog wat doen, in
dit bericht ga ik aan de slag met de zinnen (en enkele losse woorden)

Eerst alle zinnen uitgelegd zodat ik overzicht heb...

En dan teksten in elkaar knutselen:







En natuurlijk krijgen al deze teksten nog een keer een leuke verwerking in mijn art journal.

Zoals deze:


2 opmerkingen:

  1. Mooi die teksten en heel origineel verwerkt in je ArtJournal, Inge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :-) leuk he al die combinaties van gevonden woorden... ik geniet er van

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...