woensdag 15 oktober 2014

Beton-hart



Vanmorgen hebben we mijn jongste dochter uitgezwaaid die voor 15 maanden gaat backpacken aan de andere kant van de wereld.
Best heftig. Het voelt wel een beetje alsof de navelstreng nogmaals wordt doorgesneden.

In stilte liepen we terug naar de auto op de parkeerplaats en daar lag zomaar dit hart op mijn weg.


Hoe bijzonder dat in deze harde koude betonnen vloer een opening is ontstaan in de vorm van een hart, en dat deze precies op mijn weg lag.

Voor mij een teken dat Liefde alles overwint. 
Tijd en afstand hebben daar geen invloed op, we zijn in ons hart verbonden.


3 opmerkingen:

  1. Kippenvel Inge ! Toeval is dat wat je toe valt.
    Overigens weet ik precies hoe je je voelt (onze zoon ging vorig jaar ook voor lang naar ver weg...)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjeetje Inge. ik kreeg er ook een beetje kippevel van, wat toevallig.
    Ik wens je veel sterkte en gelukkig hebben we tegenwoordig Internet en ik hoop dat jullie veel van haar zullen "doorkrijgen" en dat je mee kan genieten. Nogmaals:
    Sterkte ermee!
    Groeten van Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. idd best heftig hoor 15 manden.. poeh... en ja dan is zo,n mooi hart toch weer even een mooie verbinding

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...