vrijdag 20 juni 2014

Time-out

Hallo lieve bloglezers,
Ik ben even een beetje 'inspiratie moe' en voel dat ik mezelf teveel laat sturen door mijn blog.
Ik heb daarom besloten een maandje blogverlof te nemen, maar daarna ben ik er weer. Hopelijk met nieuwe frisse creatieve en kunstzinnige ideeën, en misschien ook nog wat oudere in een nieuw jasje. Wie weet?

Voor jullie de gelegenheid om nog eens wat rond te neuzen in de blogberichten tot zover. En kijk ook nog maar eens bij de tutorials voor ideeën en technieken. Even niks nieuws dus, maar toch genoeg om de komende maand mee door te komen. Ik wens jullie allen veel creatief plezier. Vooral gewoon een kwestie van DOEN! Tot gauw!


3 opmerkingen:

  1. Gelijk heb je!
    Je bent niks verplicht en over een maandje zullen we heus weer bij je langs komen hoor.
    Fijne tijd en geniet van je "rust" ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed idee Inge, misschien ga ik dat ook doen na half september. Voorlopig nog maar even minimaal 1 blogpost per dag voor mij
    Veel blog rust plezier en nieuwe inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Inge, Geniet van je vrije uurtjes en vooral succes met je hoofd leegmaken en ruimte creëren voor mooie nieuwe inspiraties. Tot ziens tzt op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...