maandag 14 april 2014

Workshop 'Vorming': Tulp en vissen

'Vorming': ...opgebouwd en tot vorm gebracht, zoals ook ieder mens gedurende zijn leven zich tot zijn huidige vorm ontwikkeld heeft.

Hierbij twee nieuwe schilderijen van mij, gemaakt volgens deze 'formule'.



Tijdens de workshop 'Vorming' besteden we in woord en beeld aandacht aan dit vormingsproces, waardoor een eigen uniek en authentiek schilderij stap voor stap tot stand kan komen.
Er zijn nog een plekken vrij op zaterdag 3 mei, 24 mei en 26 juli
Meer lezen en informatie: www.ingenieuwenkamp.nl/workshop

Aanbeveling van een cursist:
"De workshop ‘Vorming’ heeft een mooie opbouw en wordt rustig en kundig begeleid door Inge. Stap voor stap ontstaat een sprekend beeld van wat je gevormd heeft in je leven. Goed voorbereide en verzorgde workshop, en het levert een mooi schilderij op met een persoonlijk verhaal."

Meer aanbevelingen en foto's van werkstukken van cursisten vind je hier

2 opmerkingen:

  1. Wow wat zijn dit prachtige werkjes, je kleuren spel is super mooi, hier hou ik ontzettend van!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig. Ik ben volger geworden. Het klopt wat
    jij schrijft over jezelf. Je maakt dat ik zin krijg om
    mijn atelier in gegaan. Dank je wel Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...