maandag 7 april 2014

Lichtfladderaars

Deze pagina geeft goed weer hoe het momenteel met mij gesteld is. Het is een drukte en bedrijvigheid in mijn hoofd waar ik af en toe duizelig van word. Het past ook wel bij het voorjaar.
Er is in mijn hoofd zoveel 'leven', dat ik mijZelf haast niet meer kan verstaan. Er is letterlijk en figuurlijk, zoveel wat wil ontpoppen.
Ik wil zoveel! Maar eigenlijk ook weer zoveel niet! Er is steeds een strijd gaande.
Keuzes maken, mijn tijd, ruimte en energie huishouding op orde houden, is lastig.


Over een mislukt lijnexperiment een ondergrond geschilderd

Willekeurig wat collagestukjes geknipt en opgeplakt

nog meer, en wat plaatjes erbij

langzamerhand groeit de collage uit

het wordt steeds voller en drukker

afgewerkt met wat lijnenwerk 

1 opmerking:

  1. Ik kan me voorstellen hoe jij je voelt. Dat heb je knap weergegeven.
    Lijkt me toch wel fijn als je dat kunt.
    Mooi gedaan.
    Fijne dag en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...