zondag 2 maart 2014

Vrij haakwerk / Freeform Crochet Scrumble (3)

Vervolg van 


Mijn eerste 'vrije vorm haakwerk' is af! 
De vorm is nog verder gegroeid en hier en daar is ook wat verwijderd of toegevoegd in al het bestaande haakwerk. Ook zijn enkele 'lelijke' stukjes weggewerkt onder een nieuw randje of motief. 

Dat het een haakschilderij zou worden wist ik van tevoren niet. Ik dacht eerst aan andere toepassingen, zoals een dagboekomslag, kussen of tas. Maar het werd dus een schilderij.
Ik had nog een canvas liggen met een eerste opzet voor een oliepastelschilderij. De kleur paste mooi bij het haakwerk, dus toen ik mijn haakwerk erop legde wist ik meteen dat het hiervoor bestemd was. 
Met naald en draad heb ik het haakwerk op het canvas bevestigd, zie hieronder:

De achterkant van het canvas laat zien hoe het haakwerk
bevestigd is.




6 opmerkingen:

  1. Wat is het mooi geworden. Knap stukje haakwerk.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zal mooi staan aan je muur!!
    En idd, de achterkant past echt PRECIES bij de kleur van je haakwerk.
    Mooi gemaakt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Inge, kwam door mijn buurvrouw op je site terecht. Het haakwerk is prachtig. De stempel workshops zien er prachtig uit, zo mooi op een rijtje, groetjes anki-art

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt mooi geworden Inge, zou bijna weer haaknaalden gaan zoeken. Maar ben bang dat mijn haakkennis heel erg ver weg is gezakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi geworden en wat een leuk idee om het op canvas te doen!
    Gr, Mariska

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...