donderdag 6 februari 2014

Vierkanten

Al een tijd geleden heb ik de 'Speelse Kunst' creativiteitskaartenset  aangeschaft, met 52 heel inspirerende en gevarieerde opdrachten. Erg leuke opdrachtenkaarten om je creativiteit te stimuleren. 


Voor deze pagina heb ik de opdracht 'Favoriete vormen' gedaan.
Ik koos voor het vierkant, in drie verschillende maten. Speels heb ik ze op de achtergrond geplaatst. Ik moest wel wat overwinnen om ze ook scheef te plaatsen, dat leek 'niet juist' of 'niet zoals het hoort'. Onzin natuurlijk, en ik heb het dus lekker gewoon gedaan en het voelt prima zo.

Ik weet nog niet wat ik verder met dit beeld wil.
Enerzijds is het goed zo en anderzijds voelt het niet 'af'.
Maar wat ik dan nog mis weet ik (nog) niet.
Voorlopig, en misschien wel blijvend, laat ik het maar even zo.

Ik heb het beeld met dunne laagjes acrylverf opgebouwd
Sorry, deze keer geen werkfoto's gemaakt

1 opmerking:

  1. Mooi Inge !
    Zou misschien nog een quote in de linker bovenhoek plaatsen....

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...