vrijdag 17 januari 2014

Terug naar de essentie

 In deze dagboek pagina heb ik het ecoline vlechtwerk van mijn vorige blogpost verwerkt (zie hier)



De ondergrond  passend bij het vlechtwerk geschilderd. Het vlechtwerk
erop geplakt, een rozenplaatje in stukken geknipt en erbij geplakt en verder
afgewerkt met de resterende stroken over van het vlechtwerk.
Met mijn zelfgemaakte figuur-foamstempel een paar rozetten gestempeld en
ook wat blokjes gestempeld met een stukje gum
De stempelafdrukken gedoedeld met zwarte en witte posca verfstift
Dat vond ik niet mooi, balen! Wat nu?
Met wateroplosbare krijtjes en verdunde gesso 'weggepoetst'
Jeetje, wat een smeerboel, zonde! Hoe nu verder?
Eerst maar eens even een oude 'Happinez' doorgebladerd, daar viel mijn oog
op de tekst: 'Terug naar de essentie'. Goede raad!
Ook vond ik nog een 'passend' plaatje. Het voelt goed zo!
Een fijn beeld wat me eraan herinnert me niet te verliezen in chaos en
overdaad, maar me te richten op het Licht en de essentie.


4 opmerkingen:

  1. Mooi Inge, hoe je laat zien dat mislukken niet bestaat, maar altijd tot iets beters leidt als je er op door werkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw mooie pagina zeg!
    Heel leuk, recyclen en er dan toch zo'n mooie pagina van krijgen.
    Fijn weekend, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Inge, ik blijf er maar naar kijken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel, heel mooi.
    Prachtige kleuren en heel mooi werkstuk van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...