vrijdag 31 januari 2014

Stilte

Ik heb erg getwijfeld of ik er nog meer aan zou doen. Maar..., het hoeft niet altijd heel ingewikkeld en vol. 'Less is more' en heel erg 'zen'. Stilte verdiept, dus wees stil, ................... en luister!




Met softpastel ruwweg wat blauwe kleuren opbrengen

met een penseel en water het krijt oplossen en verdelen

dan met gesso eroverheen, de kleur lost in de gesso op

Magenta softpastel opbrengen

met gesso verdelen en mooi laten overlopen in het blauw

met gesso en een sjabloon figuren gesjabloneerd

afgewerkt met collagemateriaal

1 opmerking:

  1. Pfff.....zo mooooooi.
    Ik probeer dit ook wel eens, maar het is niks voor mij.
    Zoals jij het verteld lijkt het zo simpel, maar ik vind het heel knap!!
    Tis weer een echt kunstwerk.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...