zondag 8 december 2013

Creatief met/voor Sinterklaas

Hulde aan mijn creatieve man en kinderen!
Iedereen heeft zich creatief uitgeleeft om van onze sinterklaas gezinsavond een succes te maken.
Mooie surprises, superleuke gedichten (al dan niet in rijm) en lekkere hapjes.
Elk jaar krijgen ze het weer voor elkaar, en ja wel fijn als je dan het atelier van 'moeder/vrouw' mag gebruiken en allerlei materialen ter beschikking hebt. Maar toch, ze moeten het wel helemaal zelf doen, en op ideeen komen. Ik ben trots op ze!

Dochterlief heeft zich in de keuken  creatief uitgeleefd.
Heerlijke tapas gerechten (zie foto), maar ook zelfgebakken pepernoten ontbraken niet. Echt heerlijk allemaal.


Voor Henk een auto...

... ik kreeg een 'Art -O-Matic', ofwel een 'schilder automaat'
 
...voor mijn zoon zijn vroegere knuffel-kameraad, genaamd "Snuffie"
... mijn dochter, die intentie heeft volgend jaar naar Australië te gaan, kreeg een kiwi
 
... en mijn andere dochter die dagelijks met de trein reist kreeg een 'NS survival kit'




1 opmerking:

  1. Wat een superleuke surprises allemaal!
    Het eten was vast ook heerlijk zo te zien.
    Groetjes Rensina

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...