dinsdag 24 december 2013

Bedankt en Fijne dagen

Lieve bloglezers,
Ik wil jullie allen heel hartelijk danken voor jullie belangstelling en de lieve berichten die jullie achterlaten. Dus ga daar vooral mee door, daar maak je me heel blij mee en dan weet ik dat ik nog steeds op de goede weg zit.

Toen ik mijn blog begon heb ik me wel eens zorgen gemaakt of ik het zou volhouden, of ik wel voldoende inspiratie en ideeen zou hebben om te delen. Maar het lijkt wel of het juist andersom werkt, ik raak niet uitgeput er is steeds meer. Ook mede dank zij andere bloggers, creatievelingen en mijn cursisten. Fijn dat zoveel mensen bereid zijn hun werkstukken te delen. Ik ben ervan overtuigd dat creativiteit en inspiratie delen uitbreiding geeft in positieve zin. We kunnen allen leren van elkaar en op een respectvolle en persoonlijke manier het geleerde ontwikkelen en inzetten. Dat is de manier waarop creativiteit kan blijven stromen.







1 opmerking:

  1. Hi Inge
    dank je wel voor alle prachtige inspiraties die jij hier via je blog laat zien .. ik reageer niet altijd maar volg je wel en ik word er steeds blij van... ik wens jou ook fijne feestdagen en een creatief 2014

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...