zaterdag 12 oktober 2013

Wens-dromen



Deze pagina (waarop ik een restje verf  heb opgebruikt met behulp van een smeltlijm-sjabloon) lag nog te wachten op een vervolg.
...met wateroplosbaar krijt heb ik de rechthoekige vormen herhaald...

...en met water eroverheen 'gekwast'...

...nog meer rechthoeken...

... en weer water...
...dan op de natte pagina zout gestrooid...
 
...ongeduldig als ik was heb ik toch maar het meeste water (met zout)
weer opgedept met keukenpapier en drooggeföhnd

...met een babylotion doekje om mijn vinger wederom rechthoeken getekend,
waarbij de verf door het doekje weggenomen werd en er transparante lijnen
achterbleven

...en dan met collagemateriaal aan de slag...
Het toeval wilde dat het stuk wat overbleef nadat ik de vlaggenboom had
uitgeknipt, aan de achterkant zo mooi was, dat ik dat stuk eronder heb
verwerkt. Het lijkt net alsof er een figuur staat te kijken. 

...de vlaggenboom op de rechterpagina doorgetekend met fineliner en er
geknipte vlaggetjes in geplakt

...ik zag een soort van poort die ik heb benadrukt door hem met een babylotion
doekje helderder en groter te maken. Het plaatje van de mediterende vrouw
naar buiten toe doorgetekend met kleurpotlood en de pagina verder afgewerkt
met nog wat collagemateriaal (vogel, bellen en tekst)

1 opmerking:

  1. Wauw, ik ben er sprakeloos van, . . . . prachtig.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...