maandag 9 september 2013

Vrouwenpower

Voor deze pagina heb ik me eerst eens even helemaal uitgeleefd met stempels en sjablonen. Heerlijk om te doen, nog helemaal niet bezig met het resultaat, alleen maar lekker spelen.
Pas op het eind, toen ik tevreden en verzadigd was na alle lagen stempel en sjabloneerwerk ben ik gaan kijken wat ik ermee zou gaan doen. En zie hier het resultaat.
 


Met een rolstempel mozaiek in blauw/groen op de achtergrond gestempeld,
daaroverheen in oranje gesjabloneerd

beetje gesso eroverheen

met verschillende stalen reliëfbehang afdrukken gemaakt en met een gaatjes
sjabloon stippen gesjabloneerd

En ik ben zo blij met mijn nieuwe tekstsjabloon (gekocht, is niet zelf te
maken helaas). De tekst dus gesjabloneerd. Zo gaaf! Dat geeft zo'n mooi
textuur aan de pagina. Bijna zonde om er nu nog verder aan te werken, ....

....door een Happinez gebladerd en daar wat tekstregels uitgeknipt die me op
dat moment aanspraken. Dan een beetje puzzelen.... Van een deel van de
knipsels een tekst gevormd en die opgeplakt. Dan verder afgewerkt met mijn
portretstempel. Met fineliner en posca verfstiften nog wat lijnenwerk
toegevoegd.

3 opmerkingen:

  1. Whooopieeeee, wat heb jij heerlijk gespeeld en wat is het weer een wonderlijk mooi resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. woww geweldig Inge echt Vrouwenpower!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ****** PRACHTIG ******

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...