zondag 7 juli 2013

Kleurrijk leven met hart en ziel

Deze dagboek pagina is gegroeid in fases. Steeds als er een fase af was, wist ik het niet meer, en liet ik het maar even een paar dagen rusten. Als ik er dan weer mee verder wilde deed ik spontaan het eerste wat er in me opkwam, niet wetende waar het heen zou gaan, maar met vertrouwen in de uitkomst. Het is namelijk altijd goed, hoe het ook uitvalt en elke fase heeft zijn functie gehad. 
 
 

Met kleurpotloden zomaar wat hokjes gekleurd, gewoon genietend van het
ontspannen kleuren op zich...
...met een fineliner in één doorlopende lijn tussen de vlakjes door slingerend
een weg gezocht...

...naar de zijkanten de kleuren verder uitgebreid...
... verder uitgewerkt met collagemateriaal


4 opmerkingen:

  1. Dit is natuurlijk een pagina naar mijn hart.
    www.kleurenreisnaarhartenziel.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Inge, het resultaat, maar vooral het proces...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inge, ik vind het zo, zo leuk, mooi en inspirerend wat je maakt! Ik ben vol bewondering! Zo fijn dat je dit op dit blog deelt. Ik ga zelf ook proberen op deze manier met mijn creativiteit bezig te zijn, het lijkt me heerlijk.
    Groetjes, Anouschka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw het is echt een hele mooie pagina geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...