donderdag 13 juni 2013

Overgave

Hallo allemaal, ik ben er weer!
In plaats van onze geplande vakantie Toscane, kwam ik met ischias op bed te liggen en kon ik nauwelijks nog lopen en zitten. Balen! Maar nu ben ik zover dat ik weer aardig op de been ben. Ik ben er nog lang niet, maar dat ik weer kan lopen en zitten zonder al te veel pijn is een zegen. Eindelijk kan ik weer lekker creatief aan de slag. Afgelopen weken stonden in het teken van 'overgave': volledig afhankelijk van zorg en aandacht, een voor mij een totaal omgekeerde wereld.



Eerst mijn pijn en frustratie van me afgeschreven

...en dan pas is er weer ruimte voor kleur en creativiteit

Met viltstiften spontaan bloemen getekend

tot ik het genoeg vond

en met een fineliner grofweg wat contouren aangebracht

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...