woensdag 24 april 2013

Imagine 'Gewijde stilte'

Deze pagina kwam tot stand tijdens een heerlijk midweekje vakantie een tijdje terug.
 
Door een Happinez bladerend, wat teksten en afbeeldingen uitgescheurd die mij op dat moment raakten, die om mijn aandacht vroegen. Met waterverf een bijpassend achtergrondje geschilderd en de scheursels erop geplakt. De steenspiraal heb ik doorgetekend met een marker en ingekleurd met water (de getekende inkt van de marker lost op in water en daarmee zijn de stenen ingekleurd)
Spontaan kwamen er allemaal gedachten en vragen op, Wat is gewijde stilte? Wat doet het met mij? Hoe klinkt het? Waar vind ik het? enzovoorts. In een spontaan schrijfsel kwamen allerlei diepe inzichten omhoog. Aangezien ik mijn 'gewijde stille pagina' niet wilde verstoren, maar het schrijfsel wel bij de pagina hoort, heb ik er een vakje voor gemaakt.

1 opmerking:

  1. Ik vind deze heel erg mooi en sfeervol, heel rustgevend en het is net of ik in de verte....het geluid van aan rollende golven op het strand hoor..

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...