donderdag 21 maart 2013

Wenskaarten

Weer een paar nieuwe wenskaarten gemaakt.
Lekker lenteachtig, tenslotte is het vandaag 21 maart en je moet toch wat na al die kou en sneeuw vorige week.


Uit mijn voorraad oude schilderwerken die ik niet wil bewaren zoek ik wat
stukken uit voor de achtergrond van de kaarten

De gekozen stukken op maat gesneden en op een kaart geplakt.

Daarop met acrylverf en hobbyfoam figuren gestempeld
 
en dan met acrylverfstiften en een marker afwerken > gewoon lekker spelen
met lijntjes en stipjes en vooral niet te netjes werken. 

4 opmerkingen:

  1. "Vooral niet te netjes werken,"
    Het staat er zo eenvoudig, maar weet je wel wat uitdaging dat voor mij is?
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ze zien er heel zonnig uit, heerlijk. Leuk gedaan zo met dat foam.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel heel heel erg leuk.
    Dit ga ik zeker eens proberen binnenkort.
    Leuke kaarten en je hebt er een echte serie van gemaakt.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt zo simpel, een stukje uit een oud schilderwerk? Maar het resultaat is echt prachtig, zelfs zonder afdrukjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...