dinsdag 26 maart 2013

Natuurmandala

Vorige week waren we een paar dagen in Epe, in een vakantiehuisje in het bos. Wat is het daar toch prachtig. Rondom het huisje lag het vol inspirerend materiaal voor een natuurmandala. Ik had een plekje schoongeveegd om de mandala te leggen, maar de wind blies steeds alles weg. Dus toen maar met het verzamelde natuurlijk materiaal naar binnen gegaan en daar de mandala gelegd. Ik merkte dat ik dat niet zo bevredigend vind. Het voelt veel fijner en waardevoller om de mandala buiten in de natuur zelf te maken, waar het in zijn natuurlijke omgeving kan blijven liggen, en overgeleverd aan de natuurlijke elementen langzaam 'verdwijnt' en weer een wordt met de omgeving.

3 opmerkingen:

  1. Wauw, dit vind ik leuk. Heb ik nog nooit gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, heel rustgevende kleuren...

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...