zondag 17 februari 2013

Luchtkasteel

Een paar weken geleden ben ik begonnen aan het boek:
"Handboek voor het bouwen van je eigen luchtkasteel" van Barbera Sophia Tammes:

'Je luchtkasteel is een plek om jezelf gelukkig te fantaseren  - omdat fantaseren op zich al prettig is - om te verdwijnen. Maar ook ook omdat je met fantasie en verbeeding de werkelijkheid kunt oprekken en daarmee jezelf naar wens kunt vormgeven - om opnieuw te verschijnen.'

Super toch? Wie wil dat nu niet?

Geweldig boek vind ik. Lekker creatief geschreven en vormgegeven met allemaal leuke tekeningen.
Op het blog 'De schrijfcirkel' van 'Kriebels en Krabbels' vind je bij elk hoofdstuk nog meer creatieve schrijf en beeldopdrachten.
Ik volg op mijn eigen manier het boek en de schrijfcirkel en kijk welke opdrachten me aanspreken, maar heb besloten het deze keer helemaal voor mijzelf te houden, zodat ik me onbelemmerd voel en me ongecensureerd kan uiten. Toch mogen jullie nu wel even meegenieten van de startpagina van mijn werkboek 'luchtkasteel'.



1 opmerking:

  1. Geweldig Inge, groot gelijk dat je het lekker voor jezelf wilt houden op die manier voel je je helemaal vrij! Toch bedankt dat je ons een sneak peak wil geven en bedankt voor de tip, ga eens even een kijkje nemen!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...