donderdag 24 januari 2013

'Wensen en geluk'

Vandaag even iets heel anders dan jullie van me gewend zijn op mijn blog. Maar toch maakt het er voor mij ook deel van uit.
Ik heb zojuist een nieuwe pagina aan mijn tabbladen toegevoegd, namelijk 'beeldende therapie'
Daar vertel ik wat over mijn werk als beeldend therapeut.
Via mijn site geef ik een thema gerichte nieuwsbrief uit met oa beeldende opdrachten.


'Wensen en geluk' is de titel van mijn laatste nieuwsbrief.
Gister en vandaag (ja, ik ben niet zo'n snelle schrijver) heb ik weer vol overgave aan mijn nieuwsbrief gewerkt. Ik heb daarin een artikel geschreven over het thema 'wensen en geluk'. Ik bedenk dan ook altijd een beeldende opdracht die aansluit bij het thema.
Voor wie het aandurft, ga naar mijn laatste nieuwsbrief, lees het artikel en doe de beeldende opdracht, heel geschikt voor je art journal. Veel plezier ermee!
Ik hoor graag jullie reakties.

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...