woensdag 23 januari 2013

Stempels van foamfiguurtjes (tutorial)

 

Deze keer stempels gemaakt met met foam knutsel figuurtjes. Voor 99 cent heb je al een zak vol. Nou kan je natuurlijk gewoon een figuurtje op een ondergrondje plakken en daarmee stempelen, maar veel leuker is het om er al spelend en puzzelend een mooie combi-stempel van samen te stellen. Eigenlijk zijn er kleine mandala's ontstaan.
De foam knutsel figuurtjes zijn zelfklevend, dat werkt ook nog eens gemakkelijk bij het samenstellen van je stempel. Ze zijn te koop bij oa hema, kruitvat, zeeman, en vast nog heel veel meer winkels. Denk er met letters en cijfers aan dat ze bij het stempelen in spiegelbeeld komen te staan.

foamfiguurtjes die ik gebruikt heb 

De figuurtjes rangschikken en als het naar wens is
op een stukje stevig karton of hout plakken





Tip: Je kan de figuurtjes eventueel doorknippen, ik heb bijvoorbeeld  een achtbladige bloem kruislings doormidden geknipt en had toen vier hartjes.


Volgende keer een tutorial over het stempelen zelf, met name de verschillende manieren om verf of inkt op te brengen.

3 opmerkingen:

  1. Oh wat erg, die heb ik laatst allemaal weggegeven omdat ik niet wist wat ik er mee moest doen. Ik vind je uitvinding weer super. En wat een leuke creaties.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is zooo slim. Ik heb nog massa's van die dingen liggen. Jij zit echt boordevol leuke ideeën!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk is dit. En dan die onderste oranje, lijkt zo net een sneeuwvlok.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...