donderdag 11 oktober 2012

Barok

Les 5 Barok
n.a.v. de online cursus A Creative Art Journey


 
1600 tot1720 is de periode van de barok. Voor deze opdracht ben ik eerst eens wat gaan googlen om de stijl wat beter te leren kennen. Daardoor geinspireerd ontstond mijn pagina. Zonder vooropgezet plan ben ik gewoon lekker 'barok geinspireerde' vormen gaan tekenen. Zo uit de vrije hand, eigenlijk een soort doodlen.


Eerst mijn pagina dieprood geschilderd


En dan met een dikke marker de typische barokvormen getekend


Met verschillende kopspijkers en zwarte verf stippen gestempeld


Nog wat meer elementen toegevoegd en afgewerkt met de tekst: 'Barok'. De letters in barokstijl versierd.

3 opmerkingen:

  1. Mooie doodles Inge. Gaaf dat zwart met een andere donkere kleur erachter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige uitwerking van de Barok! Heel mooi ook de kleuren!

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik sluit me bij de vorigen aan..en je gebruik van kopspijkers!
    eenvoudig en toch veelzeggend omdat je gelijk in de baroktijd komt

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...