zondag 30 september 2012

wenskaarten

Ik was door mijn wenskaarten heen, dus tijd voor een nieuwe produktie. Ik heb altijd een groot vel papier op mijn werktafel liggen zodat ik lekker vrij kan werken zonder dat mijn tafel onder de verf en dergelijke komt te zitten. Ik gebruik de onderlegger ook om mijn penselen op af te vegen en om kleuren of krabbels uit te proberen. Die onderlegger werd deze keer mijn uitgangspunt voor de wenskaarten. Ik sneed hem in stukken en heb die op oude wenskaarten geplakt. Ook over de teksten binnen en buiten stukjes geplakt. Dan met verf, stempels en knipsels uit tijdschriften aan de slag. En tot slot met fineliner en gelpen afgewerkt.
Dit was mijn onderlegger die ik gebruikt heb voor de kaarten.

5 opmerkingen:

  1. Wat een kleuren! En wat leuk om zo'n hele verzameling bij elkaar te zien.
    Toch vond ik de onderlegger zoals hij was ook heel mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten zijn dit, geweldig! Echt heel mooi, kleurrijk en versierd met van alles en nog wat, toppie!
    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ach dan maak je toch zo weer nieuwe.. ze zijn er weer prachtig uit Inge.. ik werk ook met een soort onderlegger en ja dat is een mooi uitgangspunt ..eerst dacht ik dat je ook genaaid hebt maar dit is dus je pen/fineliner ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie kaarten zeg! En lekker kleurig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten! Ik maak vaak gebruik van een afscheurpalet en terwijl ik werk smeer ik regelmatig wat overgebleven verf uit en druk er een losse kaart of vel papier op. Instant achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...