vrijdag 3 augustus 2012

Mandala in de tuin

Gisteren de hele dag binnen bezig geweest, voornamelijk achter de computer. Het 'moest' gebeuren, maar ik was er wel behoorlijk gaar van. Ik voelde de behoefte om toch even naar buiten te gaan en me met de natuur te verbinden en bedacht dat het fijn zou zijn om weer eens een mandala te leggen met dat wat de tuin mij schenkt. Ik ben eens rondgelopen in de tuin en verzamelde respectvol wat bloemen en bladeren en zocht een plek waar ik de mandala wilde leggen. De wind waaide af en toe de boel een beetje uit elkaar, maar met geduld en toewijding ontstond dan toch deze bloemmandala. Het is een rustgevend proces dat je in verbinding brengt met jezelf en de natuur, aardend ook. Probeer het maar eens. (zie ook mandala in het bos)

3 opmerkingen:

  1. Inge wat een leuk idee, alleen maken voor jezelf om tot rust te komen, geweldig. Ga ik onthouden!
    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heerlijk om te doen zoiets, ik heb er ook al eens over geschreven op mijn blog, zelf ook maar eens doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hi Inge OP CC dacht ik even dat je ook met papier had gewerkt maar hier zie ik dat alles natuurlijk materiaal is.. ja het is en fijne rustgevende bezigheid en altijd mooi om te zien..

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...