vrijdag 20 juli 2012

Regenboog swap: Blauw

Yes! de blauwe swaps zijn binnen. Wat is het toch elke keer weer leuk om een enveloppe (aan jezelf gericht) te ontvangen met allemaal mooie werkstukjes van anderen erin. Met liefde en aandacht gemaakt. Loes, je bent een kei! Dank je wel voor de organisatie en distributie van de swaps, dat lijkt me toch iedere keer weer een hele klus. Ook alle andere makers Hartelijk Dank.

In het kader van het uitwisselingsproject van Creatief Contact: de 'Regenboog 15x15 swap', heb ik deze keer 6 'blauwe' kaarten gemaakt, waarvan ik er één zelf heb gehouden:

De achtergrond  is met verdunde blauwe ecoline beschilderd. Daarop een stuk krant geplakt die vooraf met verdunde bister bruin was gekleurd. In een tijdschrift vond ik de leuke vogelhuisjes in een grijsblauwe tint, die heb ik grofweg uitgescheurd en opgeplakt. Verder de kaart afgewerkt met blauw gekleurd tissuepapier en stempels.

En deze kaarten mocht ik in ruil ontvangen:



3 opmerkingen:

  1. Mooi !!! Zowel je eigengemaakte als de ontvangen kaarten.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk. Ik moet hoognodig weer eens met een swap meedoen, het is altijd zo verrassend wat je ontvangt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt erg leuke blauwtjes gemaakt Inge (in het echt nog mooier vind ik) ik vind alle verschillende blauwtjes weer super leuk om te zien
    dat tissuepapier moet ik ook eens vaker gaan doen geeft een erg leuk effect

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...