zaterdag 7 juli 2012

Creatief vakantiedagboek - het resultaat

We zijn weer terug na drie heerlijke weken in Oostenrijk. We hebben genoten van prachtig weer, fantastisch mooie wandelingen, een schitterende omgeving, en ook van heerlijk luie dagen die ik heb benut om weer eens te handwerken en om dit creatieve vakantiealbum te vullen.
Ik had het boek thuis al vast wat voorbereid zie: Creatief vakantie dagboek - De achtergronden en Creatief vakantie dagboek - de eerste pagina
De invulling:




















12 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een prachtig boekwerkje geworden Inge, erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een heel mooi boekje geworden, leuke pagina's heb je gemaakt.
    Hier kan je met plezier nog eens in terug kijken.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inge wat is het MOOI geworden!! Ik heb al je pagina's een voor een bewonderd. Veel inspirerende vondsten qua lay-out. Hulde hoor! Ik zag dat je ook naar Neuschwanstein bent geweest. Daar droomde ik als klein meisje van maar ik heb het nog nooit in 't echt gezien...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tjonge Inge wat is dit mooi, evenwichtig, kleurrijk geworden! Complimenten!!!!!!!!!!!!!Heel knap
    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank jullie wel voor de leuke reakties

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ajayjayjayyyy wat een prachtige pagina's zijn dit geworden Inge!!! dit is echt een boek om lang van na te genieten en dank je voor het laten zien...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gemaakt...hele mooie pagina's!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi boek Inge heb je ervan gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waauw Inge wat ben je actief en creatief geweest tijdens je vakantie. Bijzonder wat je gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi inge,
    Met wat voor pen/ stift oid schrijf jij dan over die geschilderde pagina,s heen?
    Neem je verder nog veel spullen mee op reis, wat dan bv ?
    Txs en gr

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Mar, ik neem fineliners en gelpennen mee om te schrijven en zo, en verder een schaar en lijmstift en eventueel een oude Happinez. Verder verzamel ik collagemateriaal/plaatjes uit de folders en brochures ter plekke. Thuis heb ik het album al voorbewerkt acrylverf voor de achtergronden Groetjes, Inge

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...