zaterdag 9 juni 2012

Creatief vakantie dagboek - de eerste pagina


Hier is dan de eerste pagina. Deze heb ik thuis alvast 'gedecoreerd'. Plaatjes uitgeknipt, opgeplakt en met zwart kleurpotlood van een schaduw voorzien zodat ze verbinding met de achtergrond krijgen. Nog een randje voor de afwerking, en klaar om te beschrijven. Hier wil ik vast de vakantie voorbereidingen beschrijven, dan is het boek meteen ingewijd. Ik merk dat ik er moeite mee heb om te gaan schrijven. Balen, want dat is nou net de bedoeling van dit boek. De weerstand zit in mijn oordeel op mijn slechte handschrift. Bang dat ik het helemaal verknoei. Ik overweeg zelfs om eerst op een kladje te schrijven. Dat is toch te gek! Waar is mijn spontaniteit ineens? Regelmatig duikt die 'perfectie' op en 'moet' het goed, mooi en verantwoord zijn. Deze eerste pagina ligt al ruim een week klaar, te wachten, maar nu ga ik de uitdaging dan toch aan en schrijf rechtstreeks en spontaan. Daar gaat ie dan...
Het resultaat:
Nou, dat viel toch wel mee. Ik kom nu echt in de stemming.De volgende pagina's ga ik tijdens de vakantie ter plekke decoreren met foldermateriaal van daar. Wordt vervolgd!

2 opmerkingen:

  1. Ohh...dat ziet er al super mooi uit en je schrijfwerk ziet er goed uit hóór. Waar gaat de reis naar toe?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is dit een mooie pagina geworden, knap zoals jij je gevecht beschrijft, heel herkenbaar!
    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...