zondag 6 mei 2012

Handschrift

'In de trein naar huis'


In deze alweer 5de les van de online cursus 'Let it Loose' van 'Marit's Paper World' lag het accent op de toepassing van je handschrift. De uitdaging was om met behulp van je handschrift een mooi effect te creeren. Terwijl ik in de trein op weg naar huis was na twee gezellige dagen bij mijn vriendin, schreef ik spontaan mijn impressies van de treinreis op om te gebruiken voor deze opdracht. Via google vond ik een mooie afbeelding van een trein. De ondergrond heb ik met sterk verdunde ecoline geschilderd en met een doek meteen een beetje afgedept. Het trein plaatje opgeplakt en met ecoline een beetje bijgewerkt. Straalsgewijs hulplijnen getrokken en daarop mijn tekst geschreven.

1 opmerking:

  1. Prachtig, mooi zoals je de tekst hebt geschreven in combinatie met de trein!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...