zondag 29 april 2012

Kleuren veranderen

Roze bril

Ik heb me op de valreep ingeschreven voor de online cursus 'Let it Loose' van 'Marit's Paper World'.
In deze cursus maak je je eigen 'art journal' en leer je verschillende creatieve beeld en schrijf technieken.
De cursus was al begonnen en ik ben ingevallen met les 4. Deze les gaat over spelen met kleur. Door kleur op een totaal andere, onrealistische manier, toe te passen kun je heel verrassende effecten bereiken.
Ik heb de les min of meer gecombineerd met les1 die gaat over tekst verwerking in je werkstuk.
De titel was mij meteen duidelijk: 'roze bril'
Via google vond ik een heel toepasselijke songtekst van Tim Immers. Die heb ik er omheen geschreven.
Ik vond het een heerlijke opdracht om te doen.

Hieronder de werkfoto's:
Je begint met een willekeurige foto (hier een foto uit een oude Flow)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...