woensdag 1 februari 2012

Regenboog swap: wit

In het kader van het uitwisselingsproject van Creatief Contact:  de 'Regenboog 15x15 swap'  heb ik deze keer 6 'witte' kaarten gemaakt. (de foto is wat donker uitgevallen helaas)











Wit
levend wit
'kleurrijk' en verstillend
zuiver, puur en stralend
Licht


Ik heb allerlei (overwegend) wit en transparant materiaal verzameld, zoals behang, plastic fritesbakjes, skeletblad, bladzijde uit oud boek, witte stof, ribbelpapier (wat rond beschuit zit), noppenplastic, afplakband, draad, knoop, lamineerfolie, plaatje uit tijdschrift......en daarmee ben ik gaan spelen > scheuren, knippen, vlechten, plakken, en een klein beetje lichtblauw geschilderd, .....

En deze kaarten kreeg ik ervoor terug:

Met weer andere inspirerende ideeën, zoals het verwerken van materialen als kant, oude plastic tassen en kaarsvet. En technieken als naaien/stikken met de naaimachine, stippen en stempelen met verf, schrijven met het verfflesje en uitsnijden en toepassen van vormen en letters.

1 opmerking:

  1. Ik denk dat ik hier iets kan opsteken, dus heb me als volger aangemeld !
    groet, Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...