vrijdag 13 januari 2012

Online workshop mixed media week 1, vervolg

Hier is mijn tweede werkstuk n.a.v. de eerste les van Traci Bautista
Ik vond mijn eerste werkstuk zo leuk om te doen en kwam zoveel leerpunten tegen die ik wilde uitproberen dat ik een tweede werkstuk heb gemaakt. Ik heb de achtergrond hier helder gehouden en minder compact. Ook heb ik gestippeld met de kop van een spijker en stempelwerk (concentrische cirkels) toegevoegd. De stempel heb ik zelf gemaakt, maar daarover in een later bericht meer.
De eerste fase was heerlijk om te doen, heel veel mooie lagen, en ik was er heel blij mee. MAAR!!! bij de afwerking werd ik te enthousiast en gingen wat  mooie stukken verloren. Soms moet ik echt leren op tijd te stoppen. Maar goed, het is wat het is, en dat is ok.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...