woensdag 28 december 2011

Spontane krabbel (2)

Een gezicht in je 'krabbel' (zie krabbeltekening) voegt een nieuwe dimensie toe aan het beeld.
Door het figuratieve wordt het persoonlijker en spreekt het direkter aan.

Inspiratie: zie de beeldhaiku's van
Anky Floris


'Ik vind rust en ruimte
in mijzelf
als de wereld om mij heen
even teveel wordt'


Deze spontane krabbeltekening resulteerde in een voor mij helend beeld. Ik kan hier lekker in 'wegzinken', het voelt geborgen en liefdevol, zacht en zorgzaam, en ik ervaar licht, rust en ruimte. Heerlijk idee om te weten dat dit vanuit mijzelf komt, in mijzelf aanwezig is. Dit beeld is al een paar jaar geleden gemaakt, maar elke keer wanneer ik ernaar kijk voel ik weer die innerlijke rust ontstaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...